+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem Recenze

Hodnocení hotelu

98%
Perfektní

dle 29 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%
  • Čistota

    99%
  • Vybavení

    98%
  • Pohodlí

    98%
  • Poměr cena/kvalita

    96%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

skupina přátel, 16.1.2024

Vysočina

  • Celkové hodnocení
100 %
  • moc pěkné čisté wellness, uvítací občerstvení na pokoji super, vše v pohodě, rádi se vrátíme

  • mohl by být plavecký bazén v hotelu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za hezké a milé hodnocení. Rádi Vás u nás opět uvítáme. Plavecký bazén se nám do hotelu již bohužel nikam nevleze. O to více se však vynasnažíme stran našich stávajících služeb, aby pro vás byly vždy perfektní.

Za Ala hotel tým - Petra Zezulová

Pavla Glogarová

ostatní, 21.11.2023

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celkově výborné.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem odpověděl na tuto recenzi.
Paní Glogarová, děkujeme moc za krásné hodnocení. Velmi nás těší, že jste si pobyt užili a budeme se těšit na příště. Za Ala hotel - Iva Chocholáčová, ředitelka hotelu.

Anonym

skupina přátel, 20.11.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotelové služby byly perfektní, ubytování bezchybné, spa senzační. Dojem kazí okolní areál, ale stačí se nedívat z oken a je vše OK. Restaurace by nebyla na škodu,ovšem Harenda je kousek a jídlo mají vynikající. Celkově zdařilý pobyt.

  • interiér hotelu, strava, nabídka nápojů, oddělená společenská místnost

  • vnější prostředí, absence restaurace

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za hezké a milé hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užili.

Přejeme příjemný předvánoční čas a budeme rádi, když Vás opět uvidíme!

Za tým Ala hotelu - Petra Zezulová

Anonym

dospělý pár, 30.10.2023

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marcela

ostatní, 23.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • luxusní 3chodové menu, obsluha výborná, vstřícný hotelový personál, bohatý snídaňový bufet pro každého, klidné místo, nenašla jsem na wellness pobytu jedinou chybičku,

  • nic

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den paní Marcelo,

děkujeme moc za hezké hodnocení a jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Budeme rádi, když k nám zavítáte i v budoucnu a budeme se těšit!

Přeji hezký den.

Za Ala hotel tým - Petra Zezulová

J.R

skupina přátel, 9.10.2023

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Ubytovani krásné,personal vstřícný. Možnost kavy v recepci po cely den v automatu.Kava vyborna

  • Penzion uprostred tovarni zóny

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Marcela Motyčková

jednotlivec, 27.2.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alena Sedláčková

skupina přátel, 31.12.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi milý a vstřícný personál, bohaté snídaně dělané od srdce

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den paní Sedláčková,

děkujeme Vám za krásné a milé hodnocení našeho hotelu. Vážíme si jej a určitě Vás i Vaše přítelkyně rádi opět uvidíme. Přejeme Vám v novém roce 2023 hlavně zdraví, štěstí, pohodu a spoustu spokojených chvil na cestách i v domácím prostředí.

Za tým Ala hotelu srdečně zdraví Petra Zezulová

Anonym

jednotlivec, 6.11.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ivana Šmídová

ostatní, 21.10.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Věra Křivánková

jednotlivec, 22.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • celkové hodnocení dobré

  • vstřícnost a ochota personálu

  • škoda,že nejsou v hotelu dostupné masáže a další procedury

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem odpověděl na tuto recenzi.
Paní Křivánková, děkujeme moc za Vaše hodnocení. Moc nás těší, že jste u nás byli spokojení. Masáže snad budeme moci zanedlouho nabízet také. Doufám, že při vaší příští návštěvě už budete moci využít i tyto služby. Děkujeme moc za vaši návštěvu. Tým Ala hotelu

Dana Buršíková

dospělý pár, 14.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme zde podruhé a pobyt v Ala hotelu se nam velice libil, rádi se k vam budeme vracet.

  • Vše - ochota, úsměv a vstřícnost personálu, bohatá a klidná snídaně, vířivka, čistota...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem odpověděl na tuto recenzi.
Paní Buršíková, moc Vám děkujeme za krásné hodnocení i za Vaši návštěvu. Jsme rádi že se Vám u nás líbí a budeme se těšit na další Vaši návštěvu.
Tým Ala hotelu.

Anonym

jednotlivec, 24.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Nabídka možnosti taxi, sleva na solnou jeskyni.

  • Měli jsme rezervaci na dvoulůžkový pokoj a bylo nám chybně vyúčtován dvojnásobek. Zjistili jsme to při odjezdu, ale neuměli to vyřešit, prý nám rozdíl pošlou na účet. Ani po 4 pracovnich dnech se nikdo neozval, peníze nepřišly... po této době jsme sami volali, co bude dál, ale nebyli schopni udat, kdy peníze vrátí... Tak takto by 4hvězdičkový hotel asi reagovat neměl... Úsměvné a zároveň pobuřujíci však je, že dotazník spokojenosti nám přišel po dvou dnech....

Personál
2
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

Děkujeme za Vaši recenzi. Vzniklá situace ohledně zdvojené platby nás velmi mrzí. U všech našich hostů se snažíme o maximální spokojenost s pobytem v našem hotelu. V tomto duchu jsem s Vámi i tehdy vedla náš telefonický rozhovor, po kterém následovalo úspěšné dořešení vzniklé situace. Jak jsem Vám psala v naší emailové komunikaci, máme dané firemní postupy, platební dny a proto několik dní trvalo, než Vám mohly být peníze poukázány zpět na Váš účet.
Velmi dbáme na dobré jméno hotelu a firmy, proto bychom si nedovolili situaci nedořešit.
Platba Vám z našeho účtu odešla 29.7.2022, stejně tak i pak informativní email.

Za tým Ala hotelu - Petra Zezulová

Anonym

jednotlivec, 8.7.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Radka Masná

jednotlivec, 7.7.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Mohu jen doporučit! Po všech stránkách spokojenost. Musím vyzdvihnout moc milý a vstřícný přístup zaměstnankyň-recepčních. Příjemné prostředí, perfektní wellnes, měli jsme zakoupen balíček, vše bylo skvěle zajištěno. Mísa čerstvého ovoce, láhev sektu. Vynikající káva po celý pobyt je pro všechny hosty hotelu zdarma. Snídaně bohatá, vše bylo neustále doplňováno. Hotel čistý a voňavý. Takže my si pobyt opravdu užili hezky. Děkujeme za vše.

  • profesionalita, čistota, wellnes, káva, bohatá snídaně.

  • Nic.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den paní Masná,

moc děkujeme za krásnou recenzi a vážíme si jí. Spokojení hosté jsou pro nás největší odměnou.

Budeme rádi, když se pro nás rozhodnete i v budoucnu. Rádi Vás uvidíme. Více takových milých hostů!

Přeji krásný den a pohodové léto,


Za tým Ala hotelu - Petra Zezulová

Jakub

mladý pár, 26.6.2022

Praha 10 Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pokoj superior krásně prostorný, čistý, moderní. Opravdu funkční klimatizace, to znamená, že si ji mohu ovládat jak se mi líbí - to není zrovna samozřejmostí, tady však ano. Malé útulné loby pro snídaně kde jsou pohodlné židle s vysokou opěrkou, kde se konečně můžete opřít. Perfektní spa, to nemá chybu. Skvělý personál, vše mi bylo jednoznačně vysvětleno.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 24.4.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 31.10.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Supr

  • Vše ok

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alexandra

jednotlivec, 26.9.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemné a milé paní recepční,bohaté snídaně a krásné prostředí nového hotelu v Bystřici.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 20.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Projemna recepční,pokoj čistý,jidlo skvělé.

  • Okoli hotelu,misto kde hotel stoji.Chybi venkovni posezeni,do mesta je to daleko.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6