Ala hotel Bystřice nad Pernštejnem Bewertungen
-
Personal
97% -
Sauberkeit
99% -
Ausstattung
98% -
Komfort
98% -
Preis-Leistungverhältnis
96%
Bewertungen anzeigen von:
- Familie mit kleinen Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
Gruppe von Freunden, 16.1.2024
Vysočina
děkujeme za hezké a milé hodnocení. Rádi Vás u nás opět uvítáme. Plavecký bazén se nám do hotelu již bohužel nikam nevleze. O to více se však vynasnažíme stran našich stávajících služeb, aby pro vás byly vždy perfektní.
Za Ala hotel tým - Petra Zezulová
Pavla Glogarová
andere Gruppe, 21.11.2023
Pardubický kraj
Anonym
Gruppe von Freunden, 20.11.2023
Jihomoravský kraj
děkujeme za hezké a milé hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užili.
Přejeme příjemný předvánoční čas a budeme rádi, když Vás opět uvidíme!
Za tým Ala hotelu - Petra Zezulová
Anonym
Älteres Paar, 30.10.2023
Liberecký kraj
(Ohne Textbewertung)
Marcela
andere Gruppe, 23.10.2023
Čeština
děkujeme moc za hezké hodnocení a jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Budeme rádi, když k nám zavítáte i v budoucnu a budeme se těšit!
Přeji hezký den.
Za Ala hotel tým - Petra Zezulová
J.R
Gruppe von Freunden, 9.10.2023
Královéhradecký kraj
Marcela Motyčková
Einzelreisender, 27.2.2023
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Alena Sedláčková
Gruppe von Freunden, 31.12.2022
Moravskoslezský kraj
děkujeme Vám za krásné a milé hodnocení našeho hotelu. Vážíme si jej a určitě Vás i Vaše přítelkyně rádi opět uvidíme. Přejeme Vám v novém roce 2023 hlavně zdraví, štěstí, pohodu a spoustu spokojených chvil na cestách i v domácím prostředí.
Za tým Ala hotelu srdečně zdraví Petra Zezulová
Anonym
Einzelreisender, 6.11.2022
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Ivana Šmídová
andere Gruppe, 21.10.2022
Jihomoravský kraj
(Ohne Textbewertung)
Věra Křivánková
Einzelreisender, 22.8.2022
Hl.m.Praha
Dana Buršíková
Älteres Paar, 14.8.2022
Jihomoravský kraj
Tým Ala hotelu.
Anonym
Einzelreisender, 24.7.2022
Čeština
Děkujeme za Vaši recenzi. Vzniklá situace ohledně zdvojené platby nás velmi mrzí. U všech našich hostů se snažíme o maximální spokojenost s pobytem v našem hotelu. V tomto duchu jsem s Vámi i tehdy vedla náš telefonický rozhovor, po kterém následovalo úspěšné dořešení vzniklé situace. Jak jsem Vám psala v naší emailové komunikaci, máme dané firemní postupy, platební dny a proto několik dní trvalo, než Vám mohly být peníze poukázány zpět na Váš účet.
Velmi dbáme na dobré jméno hotelu a firmy, proto bychom si nedovolili situaci nedořešit.
Platba Vám z našeho účtu odešla 29.7.2022, stejně tak i pak informativní email.
Za tým Ala hotelu - Petra Zezulová
Anonym
Einzelreisender, 8.7.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Radka Masná
Einzelreisender, 7.7.2022
Moravskoslezský kraj
moc děkujeme za krásnou recenzi a vážíme si jí. Spokojení hosté jsou pro nás největší odměnou.
Budeme rádi, když se pro nás rozhodnete i v budoucnu. Rádi Vás uvidíme. Více takových milých hostů!
Přeji krásný den a pohodové léto,
Za tým Ala hotelu - Petra Zezulová
Jakub
Junges Paar, 26.6.2022
Praha 10 Česká republika
Anonym
Einzelreisender, 24.4.2022
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 31.10.2021
Čeština
Alexandra
Einzelreisender, 26.9.2021
Česká republika
Anonym
Einzelreisender, 20.8.2021
Čeština